• 22.11.23

Momentum Leisure and Tomorrowland present LIFE at MAPIC 2023. Strategy unfolds to become market leader in Central Europe

Cannes/Amsterdam/Antwerpia, 23 listopada 2023 roku – Momentum Leisure zajmie prominentne miejsce podczas MAPIC (od 28 do 30 listopada w Cannes, Côte d’Azur) – wiodących targów nieruchomości komercyjnych i rozrywki. Zespół Momentum Leisure pod kierunkiem jego twórcy Martijna van Rheenena zaprezentuje „Reshaping the future of leisure” – strategię Momentum Leisure, która ma sprawić, że firma stanie się liderem rynku tematycznych parków rozrywki na wschodzących rynkach Europy Środkowej. MAPIC staje się również sceną do prezentacji spektakularnego nowego pomysłu na rozrywkę realizowanego we współpracy pomiędzy Momentum Leisure i Tomorrowland Leisure: LIFE – jedynego w swoim rodzaju unikalnego parku wodnego i miejsca wypoczynku, którego prezentacja nastąpi 28 listopada.

Rozwój od 2008 roku

Momentum Leisure rozpoczął realizację swoich projektów rozrywkowych w 2008 roku kupując ponad 200 ha ziemi w Polsce. W wyniku tego doszło do otwarcia w 2018 roku parku tematycznego Majaland Kownaty i następnie w 2022 roku Majaland Warszawa. W lipcu przyszłego roku swoje podwoje otworzy Majaland Gdańsk, a następnie w 2026 roku Majaland Katowice. Oprócz tego w Warszawie powstaje park wodny, położony obok istniejącego tam parku Majaland.

Powiększenie do 10 obiektów na obszarach metropolitalnych Europy Środkowej

Momentum Leisure ma ambicje powiększenia swojego portfolio tematycznych parków rozrywki, aby zająć pozycję lidera na obszarach metropolitalnych Europy Środkowej. Z pięcioma nowymi tematycznymi parkami rozrywki w fazie rozwoju i myśląc o kilku przejęciach, zarówno w Polsce, jak i poza nią, Momentum Leisure skupia się na realizacji dziesięciu obiektów mogących przyjąć ponad pięć milionów gości.

Prezentacja podczas MAPIC 28 listopada: LIFE Tomorrowland Leisure

Jednym z najbardziej efektownych punktów programu podczas MAPIC w nadchodzącym tygodniu stanie się przedstawienie zupełnie zmieniającego obowiązujące do tej pory reguły nowego pomysłu: LIFE, którego prezentacja nastąpi podczas otwarcia MAPIC 28 listopada. Współpraca belgijskiego Tomorrowland z Momentum Leisure dotyczy spektakularnego i neutralnego energetycznie wodnego miejsca wypoczynku w sąsiedztwie Berlina. Obecnie na całym świecie trwają poszukiwania innych przyszłych potencjalnych miejsc dla tego pomysłu.
 
Czekamy z niecierpliwością, aby powitać Was podczas MAPIC na naszym stoisku P 1.F 60! Będziecie mogli zdobyć pierwsze wyobrażenie o tym, na czym polega zmieniający zupełnie reguły pomysł LIFE.

Kilka słów o Momentum Leisure

Momentum Leisure współpracuje z wiodącymi europejskimi markami z branży wypoczynku, rozrywki i sprzedaży detalicznej. Zespół wspólnie dysponuje ponad 200-letnim doświadczeniem w branży tematycznych parków rozrywki i łączy ducha pionierskiego z dokładną znajomością rynku i branży oraz doskonałą siecią miejscowych kontaktów, które umożliwiają rzeczywistą realizację parków. Przedsiębiorstwo posiada światowej klasy licencje na tematykę parków rozrywki (m.in. Tomorrowland, Nickelodeon, Smerfy i Studio 100/Plopsa).

Momentum Leisure odnosi korzyści jako pierwszy na rynku i osiąga na nim bardzo dobre wyniki w rozwoju. Posiada również wielki potencjał. Do tej chwili zainwestował 150 milionów euro w tematyczne parki rozrywki na wschodzących rynkach Europy Środkowej. Wszystkie projekty Momentum Leisure w 100% sfinansował z kapitału własnego.

Kilka słów o Tomorrowland

Tomorrowland, będący nadal własnością dwóch braci z Belgii, rozwinął się w światową markę rozrywki i potęgę medialną. Magię Tomorrowland tworzy w centrali We Are One World w Antwerpii (Belgia) ponad 200 pełnych pasji pracowników. We Are One World organizuje festiwale i wydarzenia takie jak Tomorrowland w Belgii, Tomorrowland Brasil w Itu (São Paulo), Tomorrowland Winter w Alpe d'Huez (Francja) i doroczne wydarzenie w Ushuaïa Ibiza oraz różne jedyne w swoim rodzaju cyfrowe festiwale.
 
Oprócz festiwali i wydarzeń istnieje również wydawnictwo muzyczne Tomorrowland Music, Tomorrowland Academy (szkoła dla DJ-ów i producentów), kierownictwo muzyczne i agencja rezerwacji One World Artists i sklep Tomorrowland DJ & Experience Store. Wszechświat Tomorrowland dociera do ludzkich domów za pośrednictwem Tomorrowland Fiction, stacji radiowej One World Radio, kultowych filmów z wydarzeń Tomorrowland i różnych ekskluzywnych filmów dokumentalnych. Zupełnie nowe wciągające doświadczenie The Great Library of Tomorrow zostanie otwarte w końcu 2023 roku w Barcelonie. Marka odzieżowa, akcesoriów i artykułów gospodarstwa domowego Tomorrowland, Mesa (restauracja Tomorrowland), The Ride to Happiness by Tomorrowland (w belgijskim parku rozrywki Plopsaland De Panne), specjalnie pomalowany samolot Amare we współpracy z belgijskimi liniami lotniczymi, balon Tomorrowland Zephyr, projekty artystyczne Tomorrowland (The Stairway To Unity, One World Bridge, Magical Troll Forest) i wino Solo Vida dopełniają świat stylu życia, wolnego czasu i przeżyć.
 
We Are One World pracuje nad lepszą przyszłością dzięki platformie zrównoważonego rozwoju Love Tomorrow i Tomorrowland Foundation, które budują na świecie szkoły muzyczne i artystyczne.